Generation Girl Tori 1998

Po Twirling Ballerina Barbie, która przybyła do mnie w pakiecie z ośmioma innymi lalkami, z paczki wyjęłam Generation Girl Tori. Wspominałam już ostatnio, że kupione wtedy lalki będę prezentować w kolejności od najmniej do najbardziej interesującej. Choć Tori to dość rzadki okaz, umieściłam ją na ósmym miejscu, ponieważ nie miała na sobie oryginalnego stroju. W tym przypadku brak outfitu stanowił dla mnie większy problem niż zwykle, ponieważ Tori ma niestandardowe ciałko i dość ciężko ją ubrać. 

W poście o Mari Nakano możecie zobaczyć porównanie ciałka Teen Skipper, które mają Mari i Tori ze standardowym Belly Button. Widać wtedy wyraźnie, że ciałko Teen Skipper jest sporo drobniejsze w biodrach od Belly Button. Jeśli, by porównać je do Twist 'n Turn, które funkcjonowało jeszcze do roku 2001/2, różnica jest już bardziej znacząca, zwłaszcza w górnej części. Reasumując, większość ubranek Barbie i pozostałych, jej dojrzalszych przyjaciółek, jest za duża na ciałko Teen Skipper. Jakby tego było mało, sylwetka ta zwieńczona jest płaskimi stopami, na które bardzo ciężko znaleźć obuwie... 
Chyba się domyślacie więc, ile musiałam się nakombinować, by odziać Tori od stóp do głów. Koniec końców wybrałam dla niej zimowy komplecik od Fashion Avenue, który ładnie współgra kolorystycznie z jej włosami i makijażem. Na stópkach Tori ma niebieskie balleriny, pożyczone od Skipper. 


Ciuszek jest trochę za duży, ponieważ pierwotnie szyty był na korpulentne ciałko T'nT, ale mam nadzieję, że krój kurtki i spódniczki nie ucierpiał na tym zbytnio. 

A teraz pora skupić się na lalce samej w sobie. Jak wspominałam, Tori jest postacią dość rzadko spotykaną, przynajmniej w postaci "trupiej". Nie łatwo trafić na nią w second-handzie, czy targu z używanymi rzeczami. Tori mieszkają zwykle w ciepłych domkach kolekcjonerów, którzy świadomi ich unikatowości, już dawno wyłapali je z tłumu anonimowych trupków, sprzedawanych za grosze na Internecie. Jeśli jednak ktoś bardzo chciałby przygarnąć tą szaloną Australijkę, niezawodny, jak zwykle okazuje się być Ebay. Moja Tori, choć trafiła do mnie jako trupek, nie była  w żaden sposób anonimowa. Sprzedawca dobrze znał jej tożsamość, którą dokładnie opisał w tytule ogłoszenia. Gdyby nie to, sama nie wiedziałabym do końca z którego wypustu serii Generation Girl pochodzi ta konkretna Tori, ponieważ ukazało się ich trzy, z których dwie mają podobny malunek twarzy. 

 Tori ma nienaturalną, niebiesko-różową tęczówkę oraz krwisto czerwone usta, które ładnie kontrastują z bladą karnacją i białymi pasmami włosów. 
Tori posiada również trzy (namalowane ) kolczyki w/na uchu:



Za tydzień przedstawię kolejną obok Twirling Balleriny i Tori, lalkę, która przybyła z nimi w jednej paczce! Będzie to miejsce siódme w moim mini- zestawieniu. :)
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie
N.

Komentarze

  1. Sliczna i ten ubior bardzo jej pasuje :) Nawet nie wiedzialam ze Tori to jakas kolekcjonerska perelka i swoja kupilam za nieduze pieniadze w kompletnym stroju i akcesoriami ;) Ale moze moja Tori na snowbordzie to zaden rarytas ;)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ma oczy! Zahipnotyzowały mnie...
    Ogólnie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa laleczka :-) Nie wiedziałam, że którakolwiek Mattelka miała więcej niż jeden kolczyk w uchu :-) Ta jest trochę podobna do mnie, tyle, że ja mam cztery w jednym uchu :P Fajna zdobycz :-) Gratuluję kolejnej ciekawej laluszy w kolekcji. Masz bardzo ciekawe te wszystkie panny. O istnieniu niektórych nie miałam pojęcia... Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w tym kompletnym zestawieniu ciuszków :)
    Piękna lalka :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zdobycz. I w zimowych ciuszkach jej szalenie do twarzy. Malunek buzi jest wyjątkowy, nic dziwnego, że jest poszukiwana przez kolekcjonerów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mi się podoba! I te ubranka! Ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wygląda w tych błękitach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tori to prześliczne lalki. Super udało Ci się dobrać ubranko dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest naprawdę śliczna. I jakie włosy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Happy Family Midge 2002 czyli Wielka Paka cz. 3

Sparkle Beach Barbie 1995

29 lipca Czwarta rocznica bloga